tirsdag 31. mars 2015

6 innlegg fra innflyttingsprosessen

Tiden flyr

Denne gangen blir det mest bilder, klokken er 00.01 på pc`n og jeg bør komme meg i seng. Jeg har holdt på med oppakking av keramikk, hengt opp noen pyntegjenstander, hyller og lysekroner. De første bildene er fra kontoret som egentlig bør males men jeg venter med det.
Den gamle klokken er et loppefunn, egentlig er det bare klokkerester men jeg syns den er fin og egner seg godt som pynt på kontoret.


litt for grønne vegger :P
 Telefonen er på plass så nå kan du ringe meg ;)

 Noe av keramikken som skal ut i atelieret/galleriet etterhvert


Fra atelieret sett in til kontoret

her blir det herligt å jobbe, jeg gleder meg til å komme i gang med det kreative.

Penslene venter

Noen flere skulpturer, forskjellige kjerringer :)

:)

Denne flotte lysekronen fikk jeg av en veninne :) Den skal henge i atelierer/galleriet. 

Jeg skal jobbe hele påsken og vurderer om jeg skal ha en miniåpning, selv om jeg ikke er helt klar for det. Da kalles det vel prematur åpning hehe...vel jeg får se. Bestemmer meg plutselig :)

Ha en fantastisk påske alle dere herlige sjeler, påskeklem fra meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar