onsdag 25. februar 2015

uke 4 i flytte og oppussingsprosessen på Slottet

Uke 4 oppussing og flytting til beryktede Dale.

Nå er keramikkverkstedet og trappeoppgangen malt, jeg tok meg av verkstedet og en modig venn som ikke lider av høydeskrekk hjalp meg med trappeoppgangen.

slik ser trappeoppgangen ut nå 


På torsdag fikk jeg lånt en varebil og fikk hjelp av 3 flotte, sterke karer, vi flyttet nesten hele verkstedet på en ettermiddag. Alt ble stuet in på rommet, eller nesten alt, dette skapet er for breit og de fikk ikke lirket det opp trappene så det må jeg ta med hjem. Det skulle huse nettbutikkene så nå må jeg finne en annen løsning på det.

Etter slitet ventet oss herremansmåltid i bolighuset, en venninne stilte opp som kokk og serverte kyllinggryte under primitive forhold og møblement, siden vi ennå ikke har fått flyttet møblene, men det var veldig koseligt.


Så var det å få satt møblene på plass på verkstedet og ta ut av eskene. Første keramikkurs ble holdt mandagskveld. Så nå er verkstedet blitt innviet :)


 fra keramikkurset

 Hva skjedde etter at kursdeltagerene hadde gått hjem er en egen historie, det kan hende jeg forteller det og det kan hende at jeg ikke gjør det :O


 Til neste gang, ha en flott uke alle dere herlige sjeler :D

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som du har funnet deg en fantastisk plass å være. Gleder meg til å hilse på :) ... og du veit, jeg elsker en god historie ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er fantastisk fint der ute :) jeg gleder meg til å komme i gang med kreativt arbeide der. Etter søndag er alt flyttestress over, du er velkommen innom Bodil :D

      Slett