søndag 15. februar 2015

uke 3 i oppussingen av slottet



Uke 3 oppussingen er i gang
Etter å ha vært syk i evigheter var jeg oppegående i dag og tok turen ned på lokalet. Vi har fått vann! :)
Jeg bar in det som var i bilen, vasket av et hjørne på kjøkkenbenken inne på keramikkverkstedet og satte opp kaffekannen. Med den på plass, lys og litt blomster i vinduet og musikk fra den lille reiseradioen er det faktisk blitt ganske koseligt der inne.


Her skal det avholdes kurs allerede om en uke så nå er det bare å brette opp ermene og komme i gang.
Men først et lite kaffebesøk av noen venner, det må man ha tid til, så da var det å lage til en kaffebesøkkrok. 


I morgen skal jeg ut å kjøpe maling og skrape, første oppgave er å fikse oppgangen til verkstedet og doen. Slik ser oppgangen ut nå.


Nå har jeg desverre ikke mer å fortelle, håper at det skjer litt mer i uken som kommer så jeg kan begynne å vise før og etter bilder.
Ha en flott uke alle dere herlige sjeler.
Våren er snart her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar