søndag 8. februar 2015

uke 2 i flyttebloggen

08.02.2015
Ny uke og desverre har det ikke skjedd så mye på flyttefronten, jeg har ligget med influensa mesteparten av uken. I dag er det morsdag og formen begynner å komme seg såpass at jeg satser på å treffe døttrene mine i kveld :) Tankene går også til min egen lille mamma som jeg ikke får anledning til å treffe i dag siden hun bor på Island, denne er til deg mamma <3

På det nye keramikkverkstedet har det likevel samlet seg opp litt mer ting som tilhører atelieret. Jeg må fiffe litt opp på atelieret før jeg kan begynne å ta noe in der. Det skal males og golvduken skal rives av m.m her ser dere min plan.

 
Litt jobb som venter så nå må jeg bare bli helt frisk så jeg kan komme skikkelig i gang med arbeidet :) 
(jeg glemte å nevne at det er ikke kommet vann i huset ennå, og det må ordnes før alt annet kan gjøres)
Jeg håper å ha mer spennende å vise til neste uke, men for denne gangen sier jeg takk for meg. 
Ha en flott uke alle dere herlige sjeler :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar