mandag 19. mai 2014

 Her er Litla igjen tegnet med tusj på papir så lagt in på photoshop og fargeladt der.
 
Her har jeg renset bakgrunnen tegnet på henne briller og lagt in tekst, alt på photoshop. 

Øving gjør mester heter det, det er ikke mer en ca 2 måneder siden jeg begynte å bruke photoshop, det kommer fort når man først begynner å forstå hvordan det fungerer. Man må vite hva man har lyst til å bruke photoshop til, i første omgang ville jeg lære å legge tekst in på bilder, deretter å rense bilder og så å legge et bilde opp på et annet. Det har jeg nå lært, neste er å tegne og fargelegge direkte på photoshop, der har jeg litt igjen ser jeg når jeg sammenligner meg med mesterene :) Men vil man nok så får man det til også. 

Ha en fantastisk og kreativ dag alle sammen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar